Städdag

Städdagen den 15maj kl 10:00 på fältet blir av som planerat med skillnaden att det i år inte kommer bli något klubbmöte eller grillning i anslutning till detta. Avstånd gäller … Fortsätt läsa ”Städdag”

Klubbmöte

Klubbmötet denna gång hålls på Skype. Kallelse kommer på mail till alla medlemmar.

Avrostning

En trevlig tillställning för att dra igång säsongen på riktigt. Vi träffas på fältet för lite allmän säkerhet runt UL-flyget. Kanske även en gruppflygning runt om i trakten som vi … Fortsätt läsa ”Avrostning”

Flyin

Flyin till ESUI Alla klubbar runt om i Sverige är välkomna på besök och träffa oss. Övernattning finns möjlighet i klubbstugan. Mer information kommer senare.

Pensionärsdag – Inställt tillsvidare

Aktiviteten är inställd tillsvidare, mer information längre fram Denna dag är vigd för Pensionärer. Mer information kommer senare.

Tjejkväll

Denna kväll riktar sig till alla tjejer och kvinnor från 16 år och uppåt Vi träffas på fältet i Flärke med start kl 17.00 Prova på flygning till självkostnadspris Gratis … Fortsätt läsa ”Tjejkväll”

Årsmöte 2022

Dags för årets Årsmöte, plats kommer att delges senare.